August 9, 2011

9 Aug 2011


哈咯, 這是華語篇! :P

每一次要在部落格裡哈啦的時候, 都要想很久有什麼可以寫! 哈哈, 真的很不容易啊啊 :D 但是呢, 我真的是太懶惰了, 心情太糟了! 因為我盡然還沒有開始溫習功課! 況且我也不知道要從哪裡開始溫習 :”( 前天和昨天由超級頭痛地, 所以放棄溫習了!

但是呢呢呢, 我答應自己今天一定要開始動刀! 加加加油油油! 也希望我的朋友們都加油啊啊! 呵呵! J

我回去的時候, 媽咪說我好像胖了 :P 我的確從37kg胖到39kg! 只是永遠達不到40kg! 這件事痛苦了我很久  ><” 增肥一點都不容易, ! 但是, 最近會肥或許是因為都一直在家裡自己煮吃的, 所以比外面的食物好吃多了 J 起碼, 我不覺得膩! (微笑)



上個星期六參加我表妹的13歲生日派對! 這是人家做給她的生日蛋糕, 哇哇哇, 真的很漂亮呢 :D 看了都捨不得吃呢! 哈哈!

還有40, 他就回來了! 但願日子速速去, 速速來! :-* 好啦, 在此擱鍵盤, 哈哈, bye!

 *現在下非常龐大的雨, 好恐怖, 也想睡覺 T.T*


現在SUPER HITO的歌, 就是Super Junior – Mr. Simple!



6 comments:

  1. hey dear~ visiting...
    love all your photos effects. niceee!
    can I know what camera you using?
    I also gained 2kg le...at last BMI is normal, last time always underweight de..haha. gambette ya!

    ReplyDelete
  2. @MayLin Thanks! But I editing by "Meitu"! Not my camera ya! ^^ Anyway, Im using Samsung PL60, just a digital camera! Not so good and plan to change soon :P Wow!! U gained weight until BMI turn normal? Last time u also very thin yea! Congratzz! What tips? :)

    ReplyDelete
  3. Tips just to eat alot! hahah. past 1-2 months almost everyday eat until very full, not just ngam2 fill d tummy. and must eat all 3meals/day, dun skip. hahah. but now scared too fat coz still eat alot. so need exercise abit. :D

    ReplyDelete
  4. @MayLin, haha lol! Thin or fat also will be a problem to us! :D Just want a ngam2 size body! :) But, mostly I will skip my breakfast, cuz still in my dream! Heeee!! Anewayyyy! Thanks my dear! :D

    ReplyDelete
  5. 原来你也懂中文,加油!

    ReplyDelete
  6. @bill, 當然咯! 因為也是華人 :P 謝謝你的加油!

    ReplyDelete